FAQ

Najczęściej zadawane pytania.


Nie pamiętam hasła do E-SKLEPINFIGO.PL?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Nie pamiętam hasła".
Proszę podać adres e-mail którego użyłeś/aś podczas rejestracji.

Potwierdzając przyciskiem''Odzyskaj hasło''.
Wyślemy na ten adres e-mail z nowym hasłem.
Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany link, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła.

Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.

Czy aby kupić towar muszę mieć założone konto w E-SKLEPINFIGO.PL ?

Nie, nie musisz.

Możesz kupować jako Gość, jednak niektóre przywileje są zarezerwowane tylko dla zarejestrowanych klientów.

Kiedy otrzymam zakupiony towar ?

Oferowany asortyment jest w naszym posiadaniu więc natychmiast po zaksięgowaniu na naszym koncie zapłaty przystępujemy do realizacji zamówienia. Towar zapłacony (wpłata zaksięgowana na naszym koncie) do godziny 12 wysyłamy tego samego dnia, zapłacony później w następnym dniu roboczym.

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Nie.Sklep realizuje wysyłki tylko na terenie Polski.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych faktury podczas składania zamówienia.

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być jeden.Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

Czy kupiony towar mogę oddać lub wymienić na inny?

Tak. Zakupiony towar możesz bez podania przyczyn (do 14 dni od daty dostarczenia) zwrócić lub wymienić na inny dostępny.